sobota, 13 kwietnia 2013

Karty

Coś nowego na stanie. Marta siedzi od dłuższego czasu i dłubie średniowieczne karty. A że dziewczę utalentowane, to moim zdaniem fajnie wychodzą.
Talia dla mnie wzorowana jest na zachowanej późnogotyckiej talii ze Szwajcarii.

Dodatkowo, obok oryginalnych kart z herbami miast szwajcarskich powstał również komplet z miastami śląskimi.


Aktualnie powstaje jeszcze jedna talia.

Jeśli ktoś byłby zainteresowany taką zabawką, chętnie się podejmiemy. Wzór do dogadania, a jak widać jesteśmy też w stanie robić wiarygodne stylizacje. 

2 komentarze:

  1. Karty fajne. Zastanawia mnie kwestia oryginałów - były rysowane, czy robione jako kolorowane drzeworyty? i na papierze, czy pergaminie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobiłem lekcje i wiem już, że przeważnie drzeworyty, kolorowane ręcznie. Wasze karty to wypas,te które znalazłem w internetach wyglądają jak malowane na odwal się (poza kilkoma włoskimi taliami ze złotym tłem...)

      Usuń